Україна є однією з найчисельніших аудиторій TikTok в Європі з понад 15 мільйонами активних користувачів: 68% українських підлітків щодня користуються ТІкТок. Водночас, TikTok став популярним майданчиком для роботи російської пропаганди на українську авдиторію та недостатньо модерує розміщену дезінформацію, що зафіксувало у 2024 році дослідження міжнародної правозахисної організації Global Witness.
«Зізнавайтесь, хто у вас також вірить різній «єрундистиці» від анонімних експертів з інтернетів? Чи бачите ви маніпуляцію на відео? Чи знаєте ви, що таке «Якщодоїзм»?» – заохочують глядачів подивитися короткі іронічні діалоги, акторами в яких виступили популярні в соціальних мережах блогери Анастасія Назар та Максим Ткачов.
Аудиторія TikTok жваво реагує на переглянуті відеосерії у коментарях, вказуючи на реалістичність продемонстрованих ситуацій, та діляться власним досвідом, подібними випадками або почутими теоріями змов.