Внутрішня система забезпечення якості освіти в Державному навчальному закладі "Львівське вище професійне училище побутового обслуговування"
Міністерство освіти і науки України спільно з Державною службою якості освіти розробили та затвердили методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Основна мета стратегії забезпечення якості освіти — гарантувати якість професійної (професійно-технічної) освіти та формувати довіру суспільства до закладів П(ПТ)0.
Стратегія Львівського ВПУ побутового обслуговування ґрунтується на принципах:
- партнерства у розвитку, навчанні здобувачів освіти та професійній взаємодії;
- недискримінації, запобігання та протидії булінгу (цькуванню);
- академічної доброчесності під час навчання та викладання;
- прозорості та інформаційної відкритості діяльності училища;
- сприяння безперервному професійному зростанню педагогічних працівників;
- справедливого та об’єктивного оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, а також професійної діяльності педагогічних працівників;
- сприяння здобувачам освіти у формуванні та реалізації їхніх індивідуальних освітніх траєкторій;
- забезпечення академічної свободи педагогічних працівників.
Завдяки розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти та регулярного самооцінювання Львівське вище професійне училще побутового обслуговування зможе:
- підвищувати якість освітніх послуг і забезпечувати довіру до результатів навчання;
- отримувати постійний зворотний зв’язок від учасників освітнього процесу щодо якості освіти, вчасно реагувати на ризики;
- постійно вдосконалювати освітнє середовище, систему оцінювання учнів, педагогічну діяльність, управлінські процеси;
забезпечити прозорість діяльності закладу освітиі готовність до змін в інтересах учасників освітнього процесу.